Miło nam Cię poznać! Nazywamy się Jobs Plus i jesteśmy agencją pośrednictwa pracy. Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku asystenckim w polskim oddziale globalnej firmy - producenta urządzeń sanitarnych.
Jesteś osobą systematyczną i potrafisz zorganizować sobie pracę?
Aplikuj na stanowisko:
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO – HANDLOWYCH
(Miejsce pracy: Piaseczno – Ul. Puławska)
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• obsługa reklamacji logistycznych
• wprowadzanie zamówień do systemu
• drobne zadania asystenckie związane z obsługą biura
Wymagania
Czego oczekujemy?
• wykształcenia średniego lub wyższego
• min. 2-óch lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – wystarczy rozumienie prostych tekstów dotyczących spraw handlowych i logistycznych
• dobrej znajomości pakietu Office – zwłaszcza sprawnej obsługi Excela, Worda, Outlooka
• obsługi systemu QAD – zapewniamy przeszkolenie
Oferujemy
Co możemy Ci zaoferować?
• umowę o pracę
• pracę na pełny etat w godz. 8:00 – 16:00
• wdrożenie stanowiskowe
• przeszkolenie z obsługi programu QAD
• dobrą lokalizację miejsca pracy w Piasecznie przy ul. Puławskiej
Informacje dodatkowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego linku aplikacyjnego oraz o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód:
Zaznaczenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby włączyć kandydata w proces rekrutacyjny. W innym przypadku kontakt z naszej strony nie będzie możliwy, a wszelkie dane zostaną usunięte zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350