Miło nam Cię poznać! Nazywamy się Jobs Plus i jesteśmy agencją HR. Poszukujemy zorganizowanej osoby do pracy na stanowisku asystenckim w Polskim oddziale firmy będącej wiodącym światowym producentem urządzeń sanitarnych.
Posiadasz obycie w kontaktach z ludźmi, cechuje Cię systematyczność i dobra organizacja pracy? Nasz Klient oferuje dobre i stabilne warunki zatrudnienia w Piasecznie.
Aplikuj na stanowisko:
ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO – HANDLOWYCH
(Miejsce pracy: Piaseczno – Ul. Puławska)
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Obsługa reklamacji logistycznych
• Wprowadzanie zamówień do systemu
• Drobne zadania asystenckie związane z obsługą biura
Wymagania
Czego oczekujemy?
• Wykształcenia średniego lub wyższego
• Min. 2-óch lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – wystarczy rozumienie prostych tekstów dotyczących spraw handlowych i logistycznych
• Dobrej znajomości pakietu Office – zwłaszcza sprawnej obsługi Excela, Worda, Outlooka
• Obsługi systemu QAD – zapewniamy przeszkolenie
Oferujemy
A co możemy Ci zaoferować?
• Umowę o pracę
• Pracę na pełny etat w godz. 8 – 16
• Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji
• Wdrożenie stanowiskowe
• Przeszkolenie z obsługi QAD
• Pracę w stabilnej, renomowanej firmie
• Dobrą lokalizację miejsca pracy w Piasecznie przy ul. Puławskiej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego linku aplikacyjnego oraz o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód:
Zaznaczenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby włączyć kandydata w proces rekrutacyjny. W innym przypadku kontakt z naszej strony nie będzie możliwy, a wszelkie dane zostaną usunięte zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 10641