Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
HELP DESK
Obsługa klientów linii lotniczych
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
Oferujemy:
• Możliwość sprawdzenia się w zróżnicowanym środowisku pracy
• Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre
• Zaangażowany i zmotywowany Team
• Możliwość dalszego rozwoju w zakresie Customer Service
• Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
• Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
• Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe, podwyżka po 6 miesiącach
• Prywatne ubezpieczenie medyczne
• Pracę do 9:00 – 21:00 w pełnym lub w niepełnym wymiarze godzin*
* osoby, które będą chciałby pracować w niepełnym wymiarze godzin muszą być gotowe do odbycia miesięcznego szkolenia w pełnym wymiarze godzin. Po szkoleniu grafik do ustalenia.
Oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego min. B1.
• Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w CC, szczególnie w kontakcie z klientami linii lotniczych.
• Komunikatywność.
Praca polega na obsłudze mailowej oraz telefonicznej klientów zagranicznych linii lotniczych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: gdansk@wyghr.pl z zaznaczeniem nr. HEL/17/OLI.