Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należał:
• Bezpośredni kontakt z Klientem w języku angielskim drogą telefoniczną i mailową
• Odbieranie zgłoszeń supportowych od Klientów i ich klasyfikacja
• Wstępna analiza zgłaszanych problemów
• Redagowanie dokumentów technicznych w języku angielskim
• Dbałość o dobry wizerunek firmy i zadowolenie Klienta
Wymagania
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Znajomość systemu Linux
• Bardzo dobra znajomość zagadnień obsługi Klienta
• Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
• Chęć rozwoju umiejętności w zakresie branży IT
Mile widziane:
• Znajomość języka niemieckiego
• Znajomość zagadnień zarządzania pamięciami masowymi
• Doświadczenie w Dziale Wsparcia
Oferujemy
• Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kompetencji
• Ciekawy pakiet socjalny
• Pracę w młodym lecz doświadczonym zespole
• Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w zakresie IT
• Współpracę i możliwość wymiany wiedzy z zespołem profesjonalistów w międzynarodowej firmie
• Dostęp do nowoczesnych technologii
Informacje dodatkowe
Aby aplikować na powyższe stanowisko prosimy przesłać CV w języku polskim na adres zra@cyclad.pl wraz z numerem referencyjnym: CC11/IWT/BYT/P24/3552
Na CV prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883."