- Opracowywanie procesów kontroli zapewniających jakość,
- Analizowanie wyników jakości i wdrażanie planów doskonalących,
- Rozpatrywanie reklamacji jakościowych, wdrażanie działań korygujących i
zapobiegawczych,
- Współpraca z klientami krajowymi i zagranicznymi,
- Wsparcie i pomoc dla działu produkcji w przypadku wystąpienia problemów jakościowych oraz w prowadzeniu działań korygujących,
- Opracowywanie, nadzorowanie i uaktualnienie dokumentacji jakościowej,
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych,
- Udział we wdrażaniu nowych projektów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym – warunek konieczny,
- Mile widziana praktyczna znajomość narzędzi takich jak: FMEA, SPC, 5 WHY, 8D,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Duża samodzielność w działaniu,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Informacje dodatkowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: warszawa@pba.com.pl z poniższą klauzurą:
"Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV PBA Doradztwo Personalne Jarosz Bąkiewicz Sp.j. o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."