Agencja Recrew HR ( dawniej WYG HR CONSULTING ) obecnie poszukuje dla jednego z naszych klientów osób na stanowisko:
KASJER/KASJERKA
Wymagania
•aktualna książeczka sanepidowska,
•mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
•umowę zlecenie z Zus,
•stawkę godzinową - 15 zł/h,
•pracę na cały/część etatu.
Informacje dodatkowe
Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie swojego CV na adres mailowy: gdansk@recrewhr.pl z dopiskiem: KA/GDY lub skontaktowanie się pod nr tel: 601 885 483.
Prosimy o dodanie klauzuli:
1.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Recrew Hr Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.
2.Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Recrew Hr Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska w okresie do 1 roku od dnia przesłania C.V.
INFORMACJE OD ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
1.Administratorem Danych Osobowych, jest firma Recrew Hr Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (kontakt: Al. Grunwaldzka 103 A, 80-244 Gdańsk)
2.Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO)
3.Osobie składającej aplikację w procesie rekrutacyjnym przysługuje prawo do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
4.Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 1 rok od dnia przesłania CV.
5.Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.