Co będziesz robić?
Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne, które przygotowuje do pracy, nawet jeśli nie masz podobnego doświadczenia.
Odpowiadać na pytania klientów dotyczące prostszych zagadnień związanych z użytkowaniem komputerów – zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawie przygotowanych przez nas rozwiązań (tylko połączenia przychodzące, bez konieczności dzwonienia do klientów samodzielnie!).
Dbać o wysoką jakość obsługi klienta.
Współpracować z zespołem specjalistów IT, którzy pomagają poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi problemami.
Wymagania
Kogo poszukujemy?
Nie musisz mieć wcześniejszych doświadczeń w podobnej pracy. Sprawdzimy natomiast, czy posiadasz:
Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego (dodatkowym atutem będzie, jeśli znasz również angielski, ale nie jest to konieczne).
Łatwość komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie problemów klientów.
Podstawowe umiejętności komputerowe (Windows, MS Office).
Oferujemy
Jeśli dołączysz do nas do 1 marca 2018, otrzymasz bonus powitalny w wysokości 3000 złotych.
Co oferujemy?
Pewne i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej firmie.
Pracę w standardowych godzinach- najczęściej między 7:00 a 18:00
Pomoc opiekuna w pierwszych trzech miesiącach pracy
Opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie, dofinansowanie aktywności sportowych i kulturalnych, z których korzystać możesz Ty i Twoja rodzina (również rodzice).
Naukę podstaw języka angielskiego
Szkolenia techniczne, dostęp do platformy z książkami i szkoleniami w internecie,
Dofinansowanie nauki języków obcych
Możliwość awansu w oparciu o jasne kryteria.
Zapraszamy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności – zapewniamy im profesjonalne wsparcie.
Informacje dodatkowe
Jesteśmy jedną z największych światowych firm pracujących na rzecz klientów w takich obszarach jak finanse, IT czy HR. Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych takich działów w Polsce – otworzyliśmy go w 2004 roku w Krakowie, od 2006 roku działamy także w Katowicach, a od 2012 – w Opolu, i zatrudniamy w nim łącznie ponad 2000 osób, które pracują na rzecz 40 klientów w 20 różnych językach.