Jesteśmy jedną z największych światowych firm pracujących na rzecz klientów w takich obszarach jak finanse, IT czy HR. Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych takich działów w Polsce – otworzyliśmy go w 2004 roku w Krakowie, od 2006 roku działamy także w Katowicach, a od 2012 – w Opolu, i zatrudniamy w nim łącznie ponad 2000 osób, które pracują na rzecz 40 klientów w 20 różnych językach.
Wymagania
Nie musisz mieć wcześniejszych doświadczeń w podobnej pracy. Sprawdzimy natomiast, czy posiadasz:
Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego (dodatkowym atutem będzie, jeśli znasz również angielski, ale nie jest to konieczne).
Łatwość komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie problemów klientów.
Podstawowe umiejętności komputerowe (Windows, MS Office).
Oferujemy
Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne, które przygotowuje do pracy, nawet jeśli nie masz podobnego doświadczenia.
Odpowiadać na pytania klientów dotyczące prostszych zagadnień związanych z użytkowaniem komputerów – zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawie przygotowanych przez nas rozwiązań.
Będziesz obsługiwać tylko połączenia przychodzące, bez konieczności dzwonienia do klientów samodzielnie!
Współpracować z zespołem specjalistów IT, którzy pomagają poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi problemami.
Informacje dodatkowe
Co oferujemy?
Pewne i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej firmie.
Pomoc opiekuna w pierwszych trzech miesiącach pracy.
Opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie, dofinansowanie aktywności sportowych i kulturalnych, z których korzystać możesz Ty i Twoja rodzina (również rodzice).
Naukę podstaw języka angielskiego.
Szkolenia techniczne, dostęp do platformy z książkami i szkoleniami w internecie.
Dofinansowanie nauki języków obcych.
Możliwość awansu w oparciu o jasne kryteria.
Zapraszamy także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności – zapewniamy im profesjonalne wsparcie.