Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Ogłoszenie nieaktualne
Gdynia
Nowy, nieautoryzowany pracodawca, prosimy o zachowanie środków ostrożności przy kontakcie z tym pracodawcą!
Telefoniczna i mailowa komunikacja z klientami w języku niemieckim
Zarządzanie reklamacjami i zapytaniami klientów
Identyfikacja potrzeb klientów oraz proponowanie im alternatywnych rozwiązań
Doradzania klientom w zakresie produktów i usług
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia jak najlepszej i jak najszybszej obsługi klienta
Dbanie o wysoką jakość obsługi i pozytywne relacje z klientami
Wymagania
Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku niemieckim (B2/C1)
Dobra znajomość języka angielskiego
Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
Umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji klientów
Umiejętność szybkiej nauki i otwartość na zmiany
Nastawienie na współpracę i osiąganie zamierzonych celów
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne (słowne i pisemne)
Motywacja do rozwiązywania problemów klientów
Oferujemy
Świetne biuro w pobliżu stacji Gdynia Redłowo SKM
Pracę w międzynarodowym środowisku
Pakiet benefitów – można wybierać spośród wielu opcji: Karta Multi Sport, prywatna opiekę medyczna, kupony benzynowe, bilety do kin, kupony do różnych sklepów, itp
Dodatkowe bonusy
Szeroki wybór opcji rozwoju i szkolenia (w tym miękkie umiejętności, kursy komputerowe i językowe)
Przyjazną atmosferę
Owoce poniedziałki, aby rozpocząć tydzień z energią
Nowy, nieautoryzowany pracodawca, prosimy o zachowanie środków ostrożności przy kontakcie z tym pracodawcą!