Zadania:
• Bieżąca obsługa klienta we współpracy z działem handlowym,
• Współpraca z magazynem w zakresie terminów wydań i zwrotów sprzętu,
• Prowadzenie reklamacji od klienta,
• Weryfikacja proceduralna umów handlowych,
• Ewidencja i opis dokumentów kosztowych,
• Bieżąca obsługa biura (ewidencja korespondencji, obsługa centrali telefonicznej),
• Współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania
• Wykształcenie min. średnie,
• Znajomość środowiska Windows, Office (w tym dobra znajomość Excel’a),
• Zdolności organizacyjne,
• Dynamizm,
• Dokładność,
• Rzetelność.
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w zespole zróżnicowanym wiekowo,
• Dostosowane do potrzeb stanowiska narzędzia pracy,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Dofinansowanie do pakietów sportowych.