• Telefoniczny monitoring i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatności
• Motywowanie klientów do uregulowania zaległości
• Realizacja wyznaczonych planów
• Administracja bazami danych
• Uwaga! Praca w systemie dwuzmianowym
Wymagania
Wykształcenie min. średnie
• Nastawienie na realizację celów i konsekwencja w działaniu
• Rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
• Dobra dykcja i łatwość formułowania myśli
• Doświadczenie w branży finansowej bądź Call Center i obsłudze Klienta mile widziane, choć niekonieczne
• Praca zmianowa: pon-pt 07.00 – 22.00; sob 08.00 – 16.00
Oferujemy
Wykształcenie min. średnie
• Nastawienie na realizację celów i konsekwencja w działaniu
• Rozwinięte zdolności komunikacyjne
• Umiejętność efektywnej pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
• Dobra dykcja i łatwość formułowania myśli
• Doświadczenie w branży finansowej bądź Call Center i obsłudze Klienta mile widziane, choć niekonieczne
• Praca zmianowa: pon-pt 07.00 – 22.00; sob 08.00 – 16.00
Informacje dodatkowe
Aplikację prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@casus.com.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska.