Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań ofertę współpracy w Biurze Utrzymania Klienta oraz szansę na rozwój kwalifikacji zawodowych i umiejętności.
Zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt z aktywnymi Klientami firmy celem zainteresowania ich kontynuacją umowy
realizacja indywidualnych planów utrzymaniowo - sprzedażowych
Wymagania
Wymagania:
znajomość obsługi pakietu Ms. Office i Internetu
inicjatywa, samodzielność, nastawienie na zadaniowy tryb pracy,
wysokie zdolności interpersonalne,
umiejętność pracy w zespole,
Oferujemy
Oferujemy:
warunki umożliwiające realizację nałożonych celów:
- pracujesz na aktywnych bazach klientów
- oferujesz usługi znanej i cenionej marki
- uczestniczysz w szkoleniach wdrażających w zakresie produktów oraz telefonicznej obsługi
wynagrodzenie dające satysfakcję i rosnące dynamicznie wraz z poziomem realizacji celów - TY decydujesz o systemie wynagradzania
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
Informacje dodatkowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres : rekrutacja@4call.pl.
W treści maila prosimy wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr101, poz.926).”