26 kwietnia 2024, Piątek
Na portalu znajduje się 60089 ogłoszeń

Zobacz podobną ofertę

KEY ACCOUNT MANAGER/branża techniczna

Ogłoszenie nieaktualne

Szczecin

Jesteśmy agencją HR i chcielibyśmy przedstawić Ci naszego Klienta, firmę o ugruntowanej pozycji na rynku, wykonawcę zaawansowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych z zakresu automatyki budynków. W związku z rozwojem oddziału firmy w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce pracy: Gdynia

Do zakresu obowiązków należeć będzie:

• Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz inwestycji z zakresu automatyki budynków
• Sprzedaż produktów i usług firmy, m.in zaawansowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, Systemów ITS, BMS, Systemów Smart City do Inwestorów i Generalnych Wykonawców
• Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów i przeprowadzanie prezentacji produktowych
• Negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją
• Koordynacja przygotowania i złożenia oferty w drodze Zamówień publicznych
• Współpraca z Zespołem Sprzedaży, Działem Przygotowania Wycen oraz Działem realizacji
• Opracowanie długoterminowych planów sprzedaży na podległym terenie oraz bieżące raportowanie w tym zakresie

Od Kandydatów oczekujemy:

• 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku – warunek konieczny!
• Wyższego wykształcenia technicznego
• Znajomości branży instalacji elektrycznych i teletechnicznych
• Doświadczenia w zakresie Zamówień Publicznych
• Dobrej komunikacji w języku angielskim
• Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i prezentacyjnych
• Biegłej obsługi komputera (Word, Excel, itp.)
• Prawa jazdy kat. B

Dodatkowym atutem będą:

• Uprawnienia budowlane
• Certyfikaty poświadczające ukończenie szkoleń w zakresie metodologii zarządzania projektami (PRINCE itd.)
• Znajomość obsługi programów do kosztorysowania (Norma, Zuzia, itp.)
• Znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego

Nasz Klient oferuje:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia za uzyskanie wyników
• Możliwość nawiązania długotrwałej współpracy
• Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy
• Dodatkowe benefity: ubezpieczenie medyczne, karta multisport
• Udział w licznych szkoleniach sprzedażowych i produktowych
• Duże możliwości rozwoju zawodowego w przyjaznej atmosferze pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@jobsplus.pl.

Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.

JOBS PLUS

ID Oferty:54010
Pracodawca: JOBS PLUS
Miejsce pracy:Szczecin, Polska
Branża: Sprzedaż
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Minimalne wynagrodzenie: ---
Maksymalne wynagrodzenie: ---
Ilość wakatów:1
Data ważności:2016-02-15

Share | Dodaj do teczki