Jesteśmy agencją HR i chcielibyśmy przedstawić Ci naszego Klienta, firmę o ugruntowanej pozycji na rynku, wykonawcę zaawansowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych z zakresu automatyki budynków. W związku z rozwojem oddziału firmy w Warszawie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
KEY ACCOUNT MANAGER
Miejsce pracy: Gdynia
Do zakresu obowiązków należeć będzie:
• Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz inwestycji z zakresu automatyki budynków
• Sprzedaż produktów i usług firmy, m.in zaawansowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, Systemów ITS, BMS, Systemów Smart City do Inwestorów i Generalnych Wykonawców
• Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów i przeprowadzanie prezentacji produktowych
• Negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją
• Koordynacja przygotowania i złożenia oferty w drodze Zamówień publicznych
• Współpraca z Zespołem Sprzedaży, Działem Przygotowania Wycen oraz Działem realizacji
• Opracowanie długoterminowych planów sprzedaży na podległym terenie oraz bieżące raportowanie w tym zakresie
Od Kandydatów oczekujemy:
• 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku – warunek konieczny!
• Wyższego wykształcenia technicznego
• Znajomości branży instalacji elektrycznych i teletechnicznych
• Doświadczenia w zakresie Zamówień Publicznych
• Dobrej komunikacji w języku angielskim
• Umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i prezentacyjnych
• Biegłej obsługi komputera (Word, Excel, itp.)
• Prawa jazdy kat. B
Dodatkowym atutem będą:
• Uprawnienia budowlane
• Certyfikaty poświadczające ukończenie szkoleń w zakresie metodologii zarządzania projektami (PRINCE itd.)
• Znajomość obsługi programów do kosztorysowania (Norma, Zuzia, itp.)
• Znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego
Nasz Klient oferuje:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia za uzyskanie wyników
• Możliwość nawiązania długotrwałej współpracy
• Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy
• Dodatkowe benefity: ubezpieczenie medyczne, karta multisport
• Udział w licznych szkoleniach sprzedażowych i produktowych
• Duże możliwości rozwoju zawodowego w przyjaznej atmosferze pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@jobsplus.pl.
Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych przez: Jobs Plus Krzysztof Rajtar (ul. Piastowska 44, 30-070 Kraków) oraz przekazywanie tych danych stronom trzecim w celach realizacji procesu rekrutacyjnego. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.