Zadania:
• Bieżąca obsługa klienta we współpracy z działem handlowym,
• Współpraca z magazynem w zakresie terminów wydań i zwrotów sprzętu,
• Prowadzenie reklamacji od klienta,
• Weryfikacja proceduralna umów handlowych,
• Ewidencja i opis dokumentów kosztowych,
• Bieżąca obsługa biura (ewidencja korespondencji, obsługa centrali telefonicznej),
• Współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania
• Wykształcenie min. średnie ekonomiczne,
• Znajomość środowiska Windows, Office (w tym dobra znajomość Excel’a),
• Zdolności organizacyjne,
• Dynamizm,
• Dokładność,
• Rzetelność.
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w zespole zróżnicowanym wiekowo,
• Dostosowane do potrzeb stanowiska narzędzia pracy,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Dofinansowanie do pakietów sportowych.
Informacje dodatkowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem: „Oferta pracy – Specjalista ds. obsługi klienta”
na adres: rekrutacje@huennebeck.com
lub: HUNNEBECK Polska Sp. z o.o.
Dział Personalny
Łubna 55, 05-532 Baniocha
Aplikacja powinna zawierać poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Hunnebeck Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.